مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد گفت: بعد از اجرای موفق نمایش بهشت در آتش در تهران، بیش از شش هزار نفر در اردکان به تماشای این نمایش نشستند.

عطارنیا مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزدگفت: نمایش «بهشت در آتش» به نویسندگی حجت‌الاسلام سیدکاظم فلاح‌زاده و کارگردانی علی جاور، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۲۱ آذر به مدت شش شب با استقبال خوب مردم اردکان در این شهر اجرا شد.

او افزود: حس و حال مردم در شب‌های اجرا مثال زدنی بود و استقبال به حدی بود که در اکثر اجرا‌ها عده‌ای موفق به ورود به سالن و تماشای نمایش نمی‌شدند و این استقبال باعث شد که اجرا برای روز آخر در دوسانس تمدید شود که باز هم با کمبود جا مواجه شد. 

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد با بیان اینکه بهشت در آتش در ابرکوه و یزد بازدید ۲۰ هزار نفری را در کارنامه دارد، اظهار داشت: پیش از این در ایام فاطمیه اول، این اثر آئینی از شش تا ۱۱ آذر در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران به اجرا رفت که با استقبال خوب مردم پایتخت همراه بود. 

عطارنیا گفت: نمایش «بهشت در آتش» روایتی تاریخی درباره مظلومیت و غربت امام علی (ع) و شهادت نخستین حامی و مدافع ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س) است و بر لزوم بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران تأکید می‌کند.

او افزود: در تولید و اجرای این اثر بیش از ۶۰ هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه و یزد همکاری داشتند و هنرمندانه کوشیدند تا اهمیت بصیرت، بینش، دشمن‌شناسی و حرکت در مدار ولایت را در قالب هنر تبیین کنند و به گونه‌ای ملموس و جذاب به نمایش بگذارند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزدگفت: نمایش «بهشت در آتش» به همّت حوزۀ هنری انقلاب اسلامی استان یزد و مؤسسۀ فرهنگی‌هنری اُفق کویر و شهرداری اردکان و گروه هنری آئینه ابرکوه از ۲۱ تا ۲۶ آذر امسال در حسینیۀ ارشاد اردکان اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.