مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه(تکام) به منظور ایجاد مهاجرت معکوس به روستا‌ها اجرایی می‌شود.

لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین در جلسه طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) از معرفی ۲۹ طرح پردیس روستایی به منظور راه‌اندازی واحد‌های تولیدی روستایی خبر داد و گفت: این طرح‌ها به منظور توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی برای دریافت زمین و آغاز عملیات اجرایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شده است. 

وی افزود: طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه از جمله اسناد تحول روستایی است که پیش بینی نظامات ۱۶ گانه در بخش‌های مختلف، رویکرد مهاجرت معکوس و اصلاح ترکیب جمعیتی روستا‌ها را در دستور کار دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گت: در مرحله اول اجرای این طرح در روستای شاهین‌تپه، طرح‌هایی در زمینه فرآوری و بسته بندی محصولات و خدمات کشاورزی اجرا می‌شود.

جلسه طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) با حضور حسین مجتبی زاده نماینده وزارت کشور، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و نخبگان ۱۵ روستای استان در روستای شاهین تپه برگزار شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار