معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی راه‌های استان اردبیل باز است و تردد در آن به صورت عادی جریان دارد.

آیدین هاشمی گفت: از نخستین ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان راهداران با توجه به پیش بینی های انجام شده اقدام به برف روبی و پاکسازی راههای استان کرده اند و در حال حاضر مشکلی در تردد وسایل نقلیه در راههای استان وجود ندارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در محورهای مختلف اردبیل- سرچم، اردبیل- نیر (گردنه صائین)، اردبیل- آستارا( گردنه حیران)، اردبیل - مشگین شهر، مشگین شهر- گرمی، مشگین شهر- صلوات بارش برف گزارش شده است.

به گفته او، در حال حاضر کلیه راه‌های ارتباطی استان باز است اما حتما رانندگان ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ هنگام تردد در راه‌های استان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

هاشمی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان هم گفت: بارش برف به حدی نیست که باعث مسدود شدن راه‌ها شود اما در عین حال اولویت اول راهداران حفظ تردد در راه‌های اصلی است و هرجا اعلام نیاز شود راهداران حضور یافته و اقدام به بازگشایی مسیرها می‌کنند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین به رانندگان توصیه کرد قبل از آغاز سفر حتما از کارکرد سیستم گرمایشی وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.