سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی با پیکان بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما امیدوارم برخورد‌ها یکسان و یکنواخت باشد.

سعید مظفری زاده سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی در آستانه بازی با تیم پیکان اظهار کرد: بازیکنان آماده برای این بازی هستند و ان شا الله که بتوانیم بازی خوبی هم ارائه بدهیم و برنده بازی شویم.  

مظفری زاده درباره مصدومان و محرومان تیم تراکتور برای  بازی با پیکان گفت: فقط  عارف رستمی مصدوم است که به این بازی نمی‌رسد، اما مابقی بازیکنان ما مشکل خاصی ندارند. شیری هم در ناحیه دست مشکل دارد که وضعیتش تا بازی مشخص می‌شود.

او درباره اینکه بازی تراکتور و پیکان بدون حضور تماشاگران است و باشگاه اقدامی برای حضور تماشاگران در این بازی نکرده است، گفت: بله، ما پیگیری کردیم و تمام مکاتبات خود را انجام دادیم، اما متاسفانه  نتیجه اش این شد که این دیدار را باید بدون تماشاگران بازی کنیم.

سرپرست تراکتور درباره اینکه این تیم تبریزی هواداران پرشوری دارد و نبودشان در این بازی احساس می‌شود، گفت: ما هم خیلی دوست داریم که تماشاگران ما در بازی باشند و در این زمینه مکاتباتی هم کردیم. البته برای این بازی حکم بدون تماشاگر را دادند، اما امیدوارم که مسئولان همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند. اگر قرار است برخوردی باشد یکنواخت و یکسان باشد و اگر اتفاقی افتاده، دلیلش را بگویند که به این علت جریمه کردیم.

مظفری زاده درباره اینکه خمز سرمربی تراکتور به استفاده نکردن VAR در همه بازی‌ها معترض بود، گفت: واقعا دوست داریم که بازی‌ها  یکنواخت باشد و برای همه به یک شکل برگزار شود و به این صورت ریتم بازی بهتر حفظ می‌شود.

سرپرست تراکتور درباره اینکه با وجود VAR در بازی دربی، اما اعتراضات در این بازی هم زیاد بود، گفت: این داستانش جداست، اما اینکه بازی‌ها یکنواخت و یکپارچه برگزار شود بحث دیگری است. حضور کمک داور ویدیویی خوب است و قطعا به فوتبال ما کمک می‌کند و مورد حمایت همه تیم‌ها هست که VAR در بازی‌ها باشد، اما ما بحثمان این است که زمانی از این سیستم استفاده شود که همه تیم‌ها بتوانند از آن بهره ببرند.

مظفری زاده درباره اینکه خمز لیست مدنظرش را برای نقل و انتقالات نداده است، گفت: نه، هنوز  نیم فصل نرسیده و فرصت هست و تمرکز ما و سایر تیم‌ها روی بازی‌ها است و در فرصت مناسب این موضوع هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
پرسپولیس بهره ای برد
آخرین اخبار