مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها در مرحله اول ۳۵۰ زنجانی تا ماه شعبان به عمره مفرده اعزام خواهند شد و اولین کاروان از ۲۰ دی به سرزمین نور رهسپار می‌شود.

ابراهیم احدی مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: فرصت ثبت نام در سامانه omreh.haj.ir برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت یک تا ۴۰۰ هستند فراهم شده است و اولویت در این مرحله از فراخوان با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام در کاروان زودتر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: امکان گروه بندی ودیعه گذاران و ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه‌های اعزامی به این سفر معنوی تا ۲۶ آذر فراهم است.

این مسئول  ادامه داد:هزینه سفر عمره مفرده شامل مخارج ارزی و ریالی همچون بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید و جلسات آموزشی است که مبلغ آن با قبض "مابه‌التفاوت هزینه سفر" محاسبه و توسط متقاضی پرداخت خواهد شد.

احدی افزود: تمامی دفاتر و کارگزاران زیارتی آمادگی دارند در صورت مراجعه متقاضیان با دریافت حق‌الزحمه، نسبت به درج اطلاعات افراد در سامانه عمره از قبیل تکمیل اطلاعات متقاضی، تشکیل گروه، دریافت کلمه و رمز عبور و در نهایت ذخیره (رزرو) اولیه برای افراد واجد شرایط اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: در صورت فراموشی اولویت اعزام، دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی عمره می‌توانند با مراجعه به سامانه عمره یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از اولویت کارت ثبت‌نامی خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرصت محدود و لزوم تکمیل هرچه سریعتر گروه‌های اعزامی به عمره، چنانچه متقاضیان گرامی واجد شرایط در اسرع وقت نسبت به نام نویسی قطعی در گروه‌های اعزامی اقدام نکنند، سازمان حج و زیارت، فراخوان اولویت‌های بعدی را در دستور کار قرار می‌دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد:با توجه به تجربیات و سوابق گذشته، تشرف معمرین در هر زمان منوط به صدور به موقع روادید و اخذ مجوز‌های پروازی از سوی کشور میزبان است.

وی خاطر نشان کرد: اعزام حج عمره استان از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهد بود که ۱۰ فرودگاه برای کل استان‌ها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: سفر عمره ، حج عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.