سردار شریف:

رژیم صهیونیستی رفتنی است

سخنگوی سپاه امروز در یادواره شهیدان شهرستان شفت گفت: رژیم اشغالگر قدس خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، رفتنی است.

سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره سرداران، امیران و ۳۰۰ شهید شفت در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهرستان با اشاره به جنایت جنگی تمام عیار رژیم موقت اشغالگر قدس گفت: طی ۲ ماه بیش از ۲۰ هزار فلسطینی که اغلب زن و کودک هستند، شهید شده و خبری از حقوق بشر نیست.

او با اشاره به شکست دفاعی، اطلاعاتی و امنیتی مفتضحانه رژیم صهیونسیتی افزود: حماس یک تشکیلات خودگردان است که مقبول مردم بوده و این رژیم نتوانسته با آن مقابله کند و صد‌ها دلایل دیگر اثبات می‌کند که رژیم اشغالگر قدس خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، رفتنی است.

سخنگوی سپاه  با بیان اینکه فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است،  تصریح کرد: انداختن بمب روی مردمی که هیچ پدافندی ندارد و ملت فلسطین و غزه با دمپایی در برابر توپ و تانک ایستاده‌اند، هنر نیست و شکست صهیونیست‌ها قطعی و سقوطشان حتمی است.

سردار شریف همچنین گفت: دشمن با جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه ملت ایران و بعضا از غفلت برخی مسئولان داخلی، اوج سوءاستفاده را کرده در حالیکه هنوز از کشوری که هزاران شهید داده، شناختی ندارد.

او با اشاره به ارادت رزمندگان دوران دفاع مقدس به مادر شهیدان حضرت زهرا سلام الله علی‌ها افزود: یکی از عنایات و عطایی خداوند متعال، وجود مبارک حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به عنوان خیر کثیر است.

به گفته مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران امروزه به برکت وجود امامین انقلاب، مردم انقلابی و ارزش‌های متعالی، خبرسازترین کشور در دنیا است.

سردار شریف با اشاره به نقش ارزنده فرهنگ بسیجی در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن تصریح کرد: تقدیم هزاران شهید همگی سرمایه‌های ملت هستند و بدون شک دشمن در جنگ رسانه‌ای نمی‌تواند بر انگیزه و همت بلند و رو به پیشرفت ملت ایران غلبه کند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.