وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبار لازم برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تخصیص می‌یابد.

ظهر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان فامنین و در حاشیه حضور در یادواره شهدای روحانی شهرستان، از دوطرح حوزه علمیه و مجتمع فرهنگی و هنری فامنین بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از طرح‌های فرهنگی شهرستان گفت: مجموعه حوزه علمیه طرح پربرکتی بوده و از سال‌های قبل که کار را شروع کرده‌اند، در جریان این طرح هستم.

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه طرح حوزه علمیه مکان بسیار خوبی برای تربیت سربازان امام زمان (عج) است گفت: مقرر شده که برآوردی برای تکمیل پروژه داشته باشند تا کار پیش رود.

اودر ادامه در خصوص طرح مجتمع فرهنگی و هنری فامنین نیز گفت: مهمترین طرح شهرستان مجتمع فرهنگی و هنری است که به همت دوستان خوب پیش رفته و تلاش می‌کنیم تا سال آینده مرحله اول این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالن‌های مجموعه فرهنگی و هنری چندمنظوره است و سینمای کاملا استانداردی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.
اسیماعیلی گفت: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری را معطل منابع مرحله اول نکنند بلکه کار را ادامه دهند که در منابع استان نیز ما حمایت مالی را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.