صادق پور کفت: ۱۲۵ طرح جدید آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان همزمان با چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آبفا فارس با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از ۱۲۵ طرح جدید آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان همزمان با چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری شود، اظهار کرد: بهره برداری از این تعداد طرح آب و فاضلاب، نشان از عزم جدی دولت برای توسعه زیر ساخت‌های آب و فاضلاب استان دارد.

او، با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت طی ۲ سال اخیر، از بهره برداری از این تعداد طرح آبرسانی در ۳۶ شهرستان شامل ۳۹ شهر و ۳۴۴ روستای استان به مناسبت دهه فجر سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صادق پور در تشریح این طرح‌ها و جمعیت منتفع از آن‌ها گفت: از مجموع این طرح‌های آب و فاضلاب ۱۱۵ طرح در حوزه آبرسانی و ۱۰ طرح نیز در بخش فاضلاب است. 

او جمعیت بهره‌مند از این خدمات را نیز بالغ بر یک میلیون و ۱۶۵ هزار نفر، برابر با ۳۷۵ هزار خانوار عنوان کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، این گزارش را نهایی ندانست و گفت: تعدادی طرح دیگر نیز در حال انجام است.

او افزود: ۲۰۰ طرح آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان در مناسبت‌های مختلف طی ۲ سال گذشته، به بهره برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.