رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: انتقال بنگاه‌های خودرو به خارج از شهر اجرایی شد و طی ۲ هفته گذشته، ۸ واحد به علت عدم تمکین پلمب شده است.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: همزمان با اتمام ضرب الاجل انتقال بنگاه‌های خودرو از سه خیابان سرداران، پیام نور و قاضی، اکیپ مشترک برای بررسی این واحدها تشکیل شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح در خیابان سرداران آغاز شده و تاکنون ۸ واحد پلمب، ۱۳ واحد تعطیل و ۱۱ واحد دیگر نیز به سایر نقاط شهر انتقال یافته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه انتقال مغازه‌ها از سایر خیابان‌ها هم در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: در حاضر بیش از ۳۵ مغازه آماده تحویل به بنگاه داران در شهرک صنفی کاوه موجود است که از تعداد واحد‌های دارای پروانه سطح شهر بیشتر بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

رمضانی بیان کرد: برای سایر بنگاه‌های خودرو بدون پروانه نیز برنامه ریزی شده تا با کسب پروانه نسبت به تحویل مغازه اقدام لازم در شهرک صنفی کاوه انجام شود.

مشاغل مزاحم از جمله بنگاه‌های خودرو دارای پیامدهایی، چون ناامنی، اختلال در رفت‌وآمد، بدمنظره کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.