گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «اسناد صوفا» هدف راکت قرار داده است.

منابع فلسطینی هم از درگیری شدید در منطقه «شیخ رضوان» در شمال غرب شهر غزه همزمان با حملات شدید توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کردند که در محور صلاح الدین و تقاطع «ابوهولی» نیز درگیری شدیدی جریان دارد.

همزمان خبرنگار المیادین در شمال غزه گزارش داد: درگیری‌های شدیدی درحال حاضر میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در چندین محور از جمله شجاعیه، الدرج و التفاح جریان دارد.

همچنین خبرنگار المیادین در شمال غزه از انفجار مهیب در جریان درگیری میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در محله‌های مذکور خبر داد.

طبق گزارش خبرنگار این رسانه لبنانی، نظامیان صهیونیست ساکنان این محلات فلسطینی را در چندین محله به ویژه در «بیت لاهیا» مجبور به ترک منازل خود کردند. در شمال غزه نیز خبر می‌رسد که تک تیراندازان صهیونیست، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین همچنین اوضاع بهداشتی نوار غزه را با توجه به نبود آب وخیم گزارش داد و از روی آوردن ساکنان این منطقه به استفاده از آب باران خبر داد.

براساس این گزارش، هم اکنون در شمال غزه آرد پیدا نمی‌شود و کمک‌ها از زمان پایان آتش بس به این منطقه نرسیده است. همچنین مکانی برای دفن شهدای غزه پیدا نمی‌شود و ساکنان بستگان شهید خود را زیر درختان به خاک می‌سپارند. اشغالگران کادر درمانی در بیمارستان شهید کمال عدوان را محاصره کرده و مانع از خروج آن‌ها می‌شوند.

جنگ علیه غزه که در ۱۵ مهرماه آغاز شده بود پس از ۴۸ روز با توقف موقت هشت روزه مواجه شد و رژیم صهیونیستی دوباره در تاریخ دهم آذر ماه حملات و جنایات ضدانسانی خود به نوار غزه و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی را به بهانه آزادی اسرایش آغاز کرد که در اثر این اقدام (طی ۷۱ روز) تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
آخه این دیگه چه مدل اسلحه دست گرفتنه؟
در حد آمادگی دفاعی متوسطه اول هم بلد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Germany
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
هر چی قوی باشند نیروی هوایی ندارن. محکوم با شکست هستند.
شما هم تلاش کن این ها به صلح برسند!
این چه گزارشی هست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چه صلحی؟ تا پبش از این دوماه ، صلح با اسرائیل کجا وکی به دردشون خورده .

۷۵ ساله که دهها قطعنامه در سازمان ملل و سازمان حقوق بشر علیه اسراییل ویا احقاق حقوق فلسطینی ها صادر شده.
اسرائیل حتی یکیشون هم اجرا نکرده ،چندساله هم توی نقشه ست که مابقی فلسطینی ها رو از سرزمینشون اخراج کنه.
۱۷ ساله هم شهر غزه رو از سه طرف دیوار کرده و یه طرفشون هم که دریاست. منابع اصلی آب و برق وکشاورزیشون رو غصب کرده .جوریکه همه این منابع، افتادن پشت دیوار سمت اسرائیل وکنترل اونا همه دست خودشه که دوازده ماه سال عذابشون میده.
محض خدا کشورهای دنیا و سازمان های بین المللی به این مردم کمک رسانی می کنن . اسرائیل ریز و درشت زندگی تک تک این مردم بیچاره رو زیرنظر داره ومرتب هواپیماهای جاسوسی ش درحال گشت گذار بالای سر این مردم بودن و ودر طول هفته هم بخش هایی از این شهر رو بمباران می کردن
بیماران این ها برای درمان اگر لازم باشه به کشور مصر از طرق یه گذرکاه که در این دیواری که اسراییل درست کرده برن ، همه جوره بهشون گیر میدن که یا در اثرتاخیر میمیرن همونجا ،یا اگر خارج بشن بعید است که اسراییل اجازه بده
دوباره برگردن
خیلی ازمردم هم که مثلا میخوان به کشورهای همسایه برای کارگری برن جرات نمی کنن. چون شانسی برای برگشتن ندارن و هستن کسانی که از غزه خارج شدن ولی دیگه اجازه ندادن برگردن ودرواقع اخراج شدن.
خلاصه اسرائیل هیچ حق حیاتی برای این مردم مظلوم قائل نیست. پس این چگونه زندگی و زنده موندنیه.

رهبرحماس همون روز اول این جنگ خودش گفت ما یکبار بمیریم بهتر از اینه که هر روز بمیریم.
پس دیگه کارت به استخوانشون رسیده بود.

البته رژیم سفاک صهیونیست ها ،هر چی هم بکشه راه به جایی نخواهد برد.زیرا اسراییل طی ۷۵ سال گذسته با داستان های ساختگی ، بیشتر کشورهای دنیا رو قانع کرده بود که مشروعیت دارد.
اما این اتفاق همه اون دروغ ها رو برملا کرد و با این کشتاربی رحمانه و وحشتناک دنیا رو به شکلی برگشت ناپذیر ، نه تنها بر علیه خودش بلکه برعلیه حامیان استعمارگرش و کلا برعلیه ارکان صهیونسیم استثمارگرجهانی شورانده و به امید خدا باعث زوال اسرائیل و شکست قطعی استعمارگران خواهد شذ
آخرین اخبار