مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در عملیات تروریستی شهرستان راسک پیام تسلیت صادر کرد.

مهدی خسروی بنجار  مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در عملیات تروریستی شهرستان راسک پیام تسلیت صادر کرد.

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ 
( آل عمران/ ۱۶۹)

بار دیگر دست جنایتکارِ دشمنانِ پلیدِ این ملت، از آستین مزدوران استکبار و تروریست های کور دل بیرون آمد و شاهد پَر پَر شدنِ تعدادی از جوانان برومند و فداکار نیروی  انتظامی شدیم .شهیدانی که برای سرافرازی وطن و پاسداری از حریم میهن و حفظ امنیت و آرامش ایرانِ اسلامی، مظلومانه در خونِ خود غلطیدند و در دهه فاطمیه به دیدار حق شتافتند.

اینجانب ضمن محکوم نمودنِ این حادثه دلخراش و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای فاطمیه، شهادت مظلومانه این دلاورمردان مدافع  امنیت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم و داغدیده ایشان، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل و برای روح بلند شهیدان عزیز وطن علو درجات را خواستارم.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار