مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: همکاران ما در صدا و سیمای گلستان فردا میزبان یک شهید والامقام دوران دفاع مقدس خواهند بود.

رسول شکری نیا گفت:برکت وجود شهدای گرانقدر در استان گلستان جاری شده است و ما در روز‌های اخیر میزبان دو شهید گمنام سرافراز هستیم.

او با بیان اینکه این شهید گمنام فضای صدا و سیمای گلستان را معطر می‌کنند، افزود: از فردا همه ما میهمان این شهید سرافراز هستیم و ایشان میزبان ما هستند و در این مکان به عنوان یکی از میعادگاه‌های عشق و ایثار و وفاداری به اسلام و انقلاب در خدمت این عزیز بزرگوار خواهیم بود.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان بیان کرد: ما در صدا و سیما همه همت خود را به کار گرفتیم که تمام صحنه و جایگاهی که در شان این شهید سرافراز باشد فراهم کنیم.

او با اشاره هزینه‌های این کار گفت: بخش عمده‌ای از هزینه‌های یادمان این شهید بزرگوار را در صدا و سیمای مرکز گلستان خیرین و همکاران ما پرداخت کردند.

شکری نیا تصریح کرد: حضور شهدا برکات معنوی زیادی دارد و ما می‌توانیم به شهدای عزیز به عنوان امامزادگان عشق متوسل شویم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان اظهار کرد:با تدفین این شهید در محوطه صدا و سیمای گلستان، برکات زیادی شامل حال برنامه سازان، تلاشگران و همه همکاران خوب رسانه‌ای خواهد شد، چرا که صدا و سیما محل تردد هنرمندان، اندیشمندان، فضلا، مسئولین و علماست.

او افزود: مکانی که برای یادمان این شهید در نظر گرفته شده مشرف به شهر است تا حس و حال خاصی برای مردم ایجاد کند و هم در صدا و سیما در جوار این شهید عزیز برنامه سازی‌های متعددی می‌توان انجام داد.

شکری نیا ادامه داد: ما قدوم مبارک این شهید را بر دیده می‌گذاریم و پیکر مطهر ایشان فردا ساعت ۱۴ از اول خیابان دادگستری به خیابان جام جم تشییع می‌شوند و در این مکان تدفین خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.