رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در نه ماهه امسال، با کمک ستاد دیه ۳۱۰ محکوم جرایم مالی و غیر عمدی نیازمند در استان آزاد شده‌اند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۸۵ فقره پرونده پیرامون محکومیت‌های مالی و جرایم غیر عمد زندانیان نیازمند بررسی شده و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان مجموع بدهی این ۸۵ فقره پرونده بود که با کمک‌های مردمی ستاد دیه مختومه شد.

وی اضافه کرد: بعد از طی تشریفات اداری شاهد آزادی این ۸۵ نفر در پویشی که در ایام فاطمیه به احترام حضرت زهرا (س) در مجموعه دادگستری این استان و اداره کل زندان‌ها و هیات امنای ستاد دیه راه افتاده خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بخش عمده و قابل توجهی از این وجوه و کمک‌ها از طریق خیران عزیر استانی تامین شده و تا به امروز بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به ستاد دیه را شاهد بودیم که رقم قابل توجهی است و بیانگر پیش قدم بودن مردم در امور خیر است.

به گفته عتباتی، این امر نشان دهنده زحمات مجموعه فعالان رسانه‌ای است خاصه رسانه ملی در استان که برای جمع آوری این کمک‌ها فرهنگ‌سازی نموده و بخشی دیگر به زحمات همکاران قضایی بر می‌گردد و بخشی دیگر به ذینفعان پرونده که از حق قانونی خود گذشت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.