رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: از برنامه خودمان درباره میزان نوبت‌‌دهی به شکل الکترونیکی عقب نیستیم.

برای دسترسی راحت‌تر مراجعه‌کنندگان به پزشکان متخصص و نیز دریافت سریع‌تر  نوبت ، وزارت بهداشت تصمیم گرفته است سامانه یکپارچه ای را در اختیار داوطلبان قرار دهد تا کلیه سامانه های آنلاین نوبت‌دهی از طریق این درگاه ملی با یکدیگر در ارتباط باشند.

متقاضیان برای دریافت نوبت آنلاین از درمانگاه های بیمارستانی٬‌ دیگر نیازی به خروج از یک سامانه و ورود به سامانه دیگر را ندارند و می توانند تنها با ورود به سایت یکپارچه نوبت‌دهی الکترونیکی بیمارستان ها نسبت به دریافت نوبت مورد نظر خود اقدام کنند.

در واقع سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی بیمارستان‌ ها یک ارتباط‌دهنده میان سامانه های نوبت‌دهی آنلاین تمامی بیمارستان های کشور است و داوطلبان می توانند بدون ورود و خروج از یک سامانه به سامانه دیگر٬ نتایج مربوط به نوبت دهی الکترونیکی هر یک از پزشکان متخصص مربوط به محل سکونت خود را پیگیری کنند.

در همین راستا حسن واعظی٬ رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت با حضور در گفت و گوی ویژه خبری گفت: به طور میانگین بین ۴۸ تا ۵۰ درصد از نوبت‌دهی‌های بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی به شکل الکترونیکی در حال انجام است.

او گفت: این ۴۸ درصد٬ میزان کمی نیست و از برنامه خودمان عقب نیستیم. هدف‌گذاری ما در کشور این است که تا پایان سال به ۷۰ درصد نوبت‌ها به شکل الکترونیکی رسیدگی کنیم.

 
 
.در ادامه گفت و گوی ویژه خبری گزارشی پخش شد که وضعیت بیمارستان‌های میلاد و مجتمع امام خمینی در نوبت دهی الکترونیکی را پیگیری می کرد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.