مردم مازندران یک سالن ورزشی خوب از ما طلب دارند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مردم مازندران یک سالن ورزشی خوب از ما طلب دارند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزش مازندران با بیان اینکه ورزش مازندران ظرفیت بسیار خوبی در برگزاری میزبانی‌های ورزشی دارد، گفت: از زحمات فدراسیون و هیات کشتی و همچنین همکارانم در برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی انتخابی تیم ملی قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به استقبال کم نظیر ورزش دوستان از این مسابقات، گفت: سالن ورزشی سیدرسول حسینی پاسخگوی میزبانی‌های بزرگ نیست و مردم یک سالن ورزش بزرگ و خوب از ما طلب دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پاسخ به سئوالی درخصوص وضعیت ورزشگاه شهید سلیمانی ماهفروجک، افزود: این سالن ورزشی در گذشته با برق موقت و بدون مرتفع شدن مشکلات سرمایش و گرمایش، راه دسترسی و برق و آب، افتتاح شده بود و اکنون با توجه به نیاز مبرم مرکز استان به یک سالن ورزشی استاندارد و بزرگ، تلاش می‌کنیم تا پایان سال مشکلات را حل کنیم تا این سالن زیبا و پیشرفته هر چه سریع‌تر در اختیاز مردم قرار گیرد.

رجبی درخصوص پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان مازندران نیزگفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال، ۲۲ سالن ورزشی و زمین فوتبال چمن مصنوعی را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار