معاون فرماندار دشتی:

کارگاه سواد رسانه و مرکز مشاوره خانواده در دشتی راه اندازی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی از توابع استان بوشهر گفت: کارگاه سواد رسانه و مرکز مشاوره خانواده در دشتی در راستای بهبود فعالیت‌های اجتماعی راه اندازی می‌شود.

اکبر قایدی جمعه شب در نشست با فعالان اجتماعی و سمن‌های شهرستان دشتی اظهار کرد: دشتی دارای ظرفیت بالایی در مسیر پیشرفت و تعالی است و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

قائدی با تاکید بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوعات مهم و پیچیده‌ای هستند که نیازمند برنامه ریزی و هدفمندسازی در این حوزه هستند، تا شاهد نتایج و بازخورد مطلوب از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم.

وی بر راه اندازی مرکز مشاوره خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دشتی در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی «سواد رسانه ای» برای والدین و دانش آموزان به صورت نمونه در مدرسه شهید مهذبیان شهر خورموج برگزار می‌شود.

قایدی در ادامه یادآور شد: انتخابات موضوع اجتماعی ما است و امروز وظیفه همه ما آگاهی دادن به مردم برای افزایش سطح مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه را عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در برگزاری همایش «دشتی، آینده پیشرفت» همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.