معاون سیاسی فرماندار گناوه:

مشکلات زیرساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات در گناوه رفع شود

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه گفت: تمام مشکلات زیرساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات در گناوه تا پیش از انتخابات، رفع شود.

احمد لیراوی روز جمعه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گناوه، ضمن تاکید بر برگزاری پرشور انتخابات اظهار کرد: ملاک عمل ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و رعایت اصل بی طرفی است.

وی تصریح کرد: تمامی اعضای ستاد انتخابات شهرستان طبق عملکرد و وظایف خود اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به بهترین نحو مطلوب انجام دهند.

معاون فرماندار گناوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود برابر قانون در شهرستان برای برگزاری انتخابات شد و افزود: تمام مشکلات زیرساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع شود.

وی در ادامه گفت: همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه‌های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم و اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است.

لیراوی خاطر نشان کرد: همه موظفیم در تمام تصمیم گیری‌ها و فرآیند‌های انتخاباتی قانون را ملاک و معیار خود قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، جلسه ستاد انتخابات شهرستان گناوه به ریاست احمد لیراوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه و مسئولین کمیته‌های انتخابات شهرستان با هدف هماهنگی بیشتر و بررسی زیرساخت‌های لازم در راستای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.