خطیب جمعه همدان گفت: در فضای سیاسی و انتخاباتی تقوای سیاسی و مراقبت از قضاوت‌های بدون دلیل لازم است.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خطاب به سیاستمداران و مسئولان در آستانه انتخابات مجلس گفت: مراقب باشید تهمتی را بازگو نکنید و به واسطه دنیا طلبی برخی آخرت خود را نابود نکنید و در فضای سیاسی و انتخاباتی تقوای سیاسی و مراقبت از قضاوت‌های بدون دلیل لازم است.

او ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با اشاره به خطبه سیاسی مدیریتی فدکیه آن حضرت گفت: وقتی، ولی خدا در جامعه حاکم باشد احکام الهی به درستی اجرا می‌شود، بطوری که حرف‌هایی که در جامعه زده می‌شود حرف زعمای دین است نه هیاهوی شیطان بنابراین فرصت‌ها از ابلیس‌ها گرفته می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان به بخش‌هایی از خطبه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها اشاره و گفت: مردم در سقیفه جمع شدند و انتخاب خدا و پیامبر را کنار گداشتند و۱۴۰۰سال است که جامعه را دچار خسران و تنش کرده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: وقتی علی علیه السلام حذف شد جریان نفاق تقویت و ولایت خدا تضعیف شد و فرصت طلبان میدان دار شدند.

او گفت: همان‌ها که در بدر و احد بودند و شمشیر زدند حالا در مقابل ظلم وستم به علی علیه السلام سکوت کردند و بعد از حذف ولایت امیرالمومنین، در جامعه فتنه‌هایی ایجاد شد.

خطیب جمعه همدان با تشریح خطبه وداع حضرت زهرا سلام الله علی‌ها گفت: دختر پیامبر گرامی اسلام همه فتنه‌های بعد از پیامبر را پیش بینی کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.