ادعای جدید هواداران پرسپولیس: مکالمات داور را منتشر کنید

برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی معتقدند باید مکالمات داور با اتاق VAR بررسی شود.

پس از انتشار فیلم رئیس کمیته داوران در زمان به ثمر رسیدن گل تیم فوتبال استقلال؛ هواداران تیم پرسپولیس در فضای مجازی اعلام ضربه پنالتی را تصمیم بنیادی فر ندانستند و معتقدند طبق عرف در همه جای دنیا باید مکالمات ضبط شده داور و اتاق کمک داور ویدیویی منتشر شود.

آن‌ها معتقدند: مهم‌تر از اشتباهات بنیادی‌فر، اتفاقات شبه‌ناک در اتاق VAR ورزشگاه آزادیه که باید بررسی بشود 

١- طبق پروتکل مکالمات داور و تیم مانیتورینگ ضبط میشود و برای رفع شبهات و اثبات اینکه دستوری صادر نشده مکالمات رو منتشر کنید این کار در همه‌جای دنیا مرسوم است.

٢- چرا دیروز هیچ فیلم و حتی یک عکس از داوران عراقی مستقر در اتاق منتشر نشد‌ه است؟ چه تضمینی برای نبودن اشخاص غیرمرتبط و دخل وتصرف در تصمیمات داور وجود دارد.

٣- تلویزیون چندبار صحنه اخراج را نشان داد میلیون‌ها نفر دیدند چرا اتاق مانیتورینگ ندید؟ 

اولین حضور وی‌ای آر در دربی با حاشیه‌هایی همراه شد و به نظر می‌رسد فوتبال ایران فقط مشکل کمک داور ویدیویی ندارد و باید فرهنگ احترام به داوری و دوری از رفتار خارج از عرف مسئولان در بازی مهم فوتبال ایران بیشتر مورد بررسی و آسیب شناسی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مکالمات باید منتشر بشه فیفا باید در این مورد ورود بکنه روز دربی مشخص شد که رئیس کمیته داواران آشکارا و مجموعه فدراسیون علنا طرفدار کیسه هستند اولا رئیس کمیته داوران باید هرچه زودتر استعفا بده و اینکه کیسه سقف بودجه را رعایت نکرده و تخلف داره محرز و مسلم است و همه واقفند مع الاسف در مملکت ما همیشه بنام مصلحت قانون را زیر پا میزارن!! کیسه خلاف کرده تعلل و بی قانونی چرا؟! سریع حکمش باید صادر بشه اینا مصلحت کیو حفظ میکنین من مونده ام ؟!! شاید دنبال یکی هستن تا بیاد بپره رو دوش وزیر ورزش،رئیس فدراسیون و رئیس کمیته های انضباطی
و استیناف!!!
به دوش رئیس کمیته داوران که روز دربی پریدن و تشکر کردن و رئیس کمیته داوران هم از خوشحالی پنالتی در پوست خود نمیگنجید بالا پایینش چپ و راستش غنچه باز کرده بود!! چرا؟ چون داور دستورش را اجرا کرده و بناحق پنالتی گرفته بود!!! شاد بود دیگه از شادی سواری هم میداد!!
Iran (Islamic Republic of)
بناری
۲۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
هرچه نام اختلاسگران هزارمیلیاردی اعلام کردند
مکالمه داوران را منتشر می کنند
وقتی مکالمات سفارش شده باشه.....
مگه میشه مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
بدبخت بیچاره ها یازده سال میشه پرسپولیس رو نبردن .حتی با مساوی مقابل سروریان جشن میگیرن .به هر دری میزنن تا کم نیارن اما ...شخصیت خیلی مهمه که اینا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۰:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
خانه خاله خانم:
چه حرفها و چه درخواستهای گنده تر خودشان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
تو چرا ترسیدی
آخرین اخبار