نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور و استاندار بوشهر برگزار شد، خدمت به مردم در راستای رضایت خداوند متعال را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: خداوند متعال، پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام بر تمام کار‌ها و اعمال انسان‌ها ناظر هستند.

وی فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی را خدمت به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان دانست و تصریح کرد: همه خدمات و فعالیت‌های مسئولان باید در راستای رضای خداوند متعال باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخابات ۱۱ اسفند را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: دست‌اندرکاران این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی در راستای عزت و عظمت نظام اسلامی باید نقش‌آفرینی کنند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشانند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با استناد به آیات قرآن کریم بر توجه به رسیدگی مشکلات و مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: مردم نیازمند خدمت از سوی مسئولین هستند و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به جامعه هدف شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های مختلف دشمنان را ناامید کرده‌اند اضافه کرد: ۱۱ اسفند روز وعده حضور باشکوه مردم در پای صندوق اخذ رأی است و این حضور ضمن خوشحالی و خرسندی دشمنان را ناامید می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.