به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با شروع فصل سرد سال ۷۰ درصد گاز مصرفی در بخش خانگی استفاده می‌شود.

کمال آبادی فراهانی گفت: در استان مرکزی ۷۰ درصد گاز مصرفی در بخش صنایع استفاده می‌شود که با شروع فصل سرد سال این تناسب به بخش خانگی اختصاص پیدا می‌کند.
او افزود: ۶۱۰ هزار مشترک در استان وجود دارد که با صرفه جویی دو درجه‌ای دمای محیط خود می‌توانند معادل گاز یک روز پتروشیمی را تأمین کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان از هم استانی‌ها خواست با تنظیم دمای محیط خود در درجه رفاه (۱۸ تا ۲۴ درجه) شرکت گاز را در تأمین گاز واحد‌های صنعتی کمک کنند.
کمال آبادی فراهانی خاطرنشان کرد: در پویش ملی هر خانه یک اطاق گرم، مصرف کنندگان گاز طبیعی در فصل سرما می‌توانند با گرم کردن یک اطاق در خانه، خاموش کردن تجهیزات حرارتی اطاق‌های دیگر و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل، مشارکت فعالانه‌ای در تداوم گاز رسانی به نقاط دورافتاده داشته باشند.
او با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف بهینه برای پایداری جریان گاز و اجتناب از افت فشار در دیگر مناطق کشور است، از مردم خواست با مشارکت در پویش هر خانه یک اطاق گرم شرکت گاز را همراهی کنند.
او افزود: مشترکان با ارسال نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه به سرشماره ۱۰۰۰۱۱۹۴ در این پویش شرکت کنند و شرکت گاز استان هم به مشارکت کنندگان در این پویش جوایزی اهدا می‌کند.
به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان سال گذشته با مشارکت مسئولانه مردم استان در موضوع بهینه‌سازی مصرف گاز، با وجود برودت شدید دما در دی ماه شاهد کاهش قابل ملاحظه مصرف گاز در بخش خانگی بودیم که این مهم با همراهی مردم و تأمین حداکثری انرژی همراه شد.

برچسب ها: برودت هوا ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار