رحمت الله آزاد دوچرخه سوار آملی که با عنوان «پیک دوستی افراد دارای معلولیت» به استان‌های مختلف کشور سفر می کند، به کرمان رسید.

دوچرخه سوار حامل پیام صلح ودوستی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت پس از طی مسافتی طولانی وارد کرمان شد ودر بدو ورود خود مورد استقبال مسئولین اداره کل بهزیستی استان کرمان وجمعی از کارکنان قرار گرفت.

علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت لزوم توجه به شیوه‌های ابتکاری و جذاب جلب توجه جامعه به سمت توانمندی‌ها و حقوق افراد دارای معلولیت گفت: خریدن رنج سفر با دوچرخه و تحمل سختی‌های شرایط مختلف وگا‌ها طاقت فرسای جوی نشان از داشتن اراده‌ای قوی و همتی بلند دارد؛ چرا که در این نوع فعالیت‌ها هیچ گونه منافع مادی مد نظر نیست و تن‌ها حس عمیق مسئولیت اجتماعی است که الهام بخش افرادی همچون رحمت الله آزاد برای ورود به این مقوله خواهد بود.

رحمت الله آزاد دوچرخه سوار آملی که قرار است با عنوان «پیک دوستی افراد دارای معلولیت» به استان‌های تهران- قم- چهار محال و بختیاری- خوزستان- کهگیلویه و بویراحمد- فارس- بوشهر - هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان سفر کند، هدف از انجام این حرکت فرهنگی را تقویت احساس مسئولیت اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولین نسبت به مسئولیت آنان در قبال افراد دارای معلولیت، ارتباط و پیوستگی بین تشکل‌های مختلف افراد دارای معلولیت و انتقال تجربیات مفید و نقاط قوت استان‌ها برای برطرف شدن مشکلات جامعه معلولان برشمرد.

رحمت الله آزاد تا کنون به ۵۴ کشور جهان از قاره‌های آفریقا، اروپا و آسیا با پیام ' صلح و دوستی افراد دارای معلولیت ' سفر کرده و امیدوار است که مردم بیشتر با این قشر و توانایی آنان آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار