کشف ۲۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از ۱۰ دستگاه کانتینر، ۲۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا با همکاری مشترک حراست یکی از بنادر تجاری استان حین گشت زنی در محوطه یکی از انبار‌های اسکله، به ۱۰ دستگاه کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت در محوطه اسکله که برخی از آن‌ها دارای نشتی بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بازدید میدانی صورت گرفته، مشخص شد در تمام کانتینر‌ها مخزن فلکسی حاوی سوخت مشکوک به فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای می‌باشد که در بررسی‌های دقیق به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس و مسئول یگان حفاظت اسکله مشخص شد در سیر مراحل صدور مجوز به گمرک اظهار خلاف واقع ثبت شده است.

سردار  جاویدان بابیان این که قاچاقچیان با شگرد مخلوط کردن آب رادیات با فرآورده‌های نفتی ماهیت آن را تغییر داده بودند، اظهار داشت: در بازرسی فنی و دقیق از کانتینر‌های موجود مجموعا ۲۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی سوخت‌های کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله‌ها ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.