طی مراسمی با حضور مسئولان از دستگاه حفاریِ لایه‌های زیرسطحی زمین که به دست جوانان کرمانی طراحی و ساخته شده بود، رونمایی شد.

این دستگاه با قابلیت ۶۰۰ متر حفاری، طی یک سال و نیم طراحی و ساخته شده و نسبت به نمونه مشابه خارجی هزینه کمتری برای آن صرف شده است و ویژگی خود کششی دارد.

 استاندار کرمان در این مراسم با قدردانی از نیرو‌های جوان و خلاق در طراحی و ساخت این دستگاه و کیفیت بالای دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی گفت: ساخت دستگاه حفاری اکتشافی، ظرفیت ملی برای استان کرمان ایجاد کرده است.

فداکار افزود: زمین‌هایی که در شهرک‌های صنعتی برای راه‌اندازی واحد واگذار شده است؛ اما هیچ فعالیتی را در آن دیده نمی‌شود، باید لغو قرارداد شوند.

فداکار تصریح کرد: این زمین‌ها برای هر فردی که باشد، بدون استثنا باید به سمت فسخ برود و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در این زمینه کمک می‌کنند.

وی بیان داشت: تمام زیرساخت‌ها و دسترسی‌ها در شهرک‌های صنعتی فراهم شده است و نباید معطل و بلااستفاده بمانند؛ در حالی که متقاضیانی برای ایجاد اشتغال در این زمین‌ها وجود دارد.

استاندار کرمان گفت: پس گرفتن این زمین‌ها قانونی است و دلیل نمی‌خواهد، پس باید تلاش شود که زمین‌ها به سرمایه‌گذار واقعی واگذار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.