مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: قرارداد ساخت حدود ۳۶ هزار واحد مسکونی با انبوه سازان در استان اصفهان امضا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: مطابق با برنامه ابلاغی و به لحاظ برش جمعیتی، سهم استان اصفهان در برنامه چهار ساله برای این طرح ساخت ۲۴۳ هزار و ۹۶۷ واحد است که از این تعداد بیش از ۱۸۳ هزار واحد شهری، ۴۰ هزار مسکن روستایی و ۲۰ هزار واحد استیجاری است.


علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه در برنامه احداث مسکن شهری، زمین مورد نیاز بیش از ۱۰۳ هزار واحد تامین می‌شود، افزود: بیش از ۴۵ هزار و ۹۰۰ واحد خودمالک و بیش از ۳۴ هزار واحد بازآفرینی شهری است.


او گفت: در حال حاضر بیش از ۴۴۹ هزار متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در استان اصفهان هستند که پس از پالایش و بررسی‌های لازم بیش از ۳۲۱ هزار متقاضی، حائز شرایط (۳ استعلام سبز) بوده و تا کنون بیش از ۱۲۷ متقاضی تایید نهایی شدند.


قاری‌قرآن افزود: از این تعداد برای بیش از ۴۸ هزار متقاضی در بانک افتتاح حساب شده که بیش از ۳۴ هزار نفر از این متقاضیان به طرح‌ها اختصاص یافتند.


او ادامه داد: از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر، مربوط به شهر‌های جدید استان و بیش از ۶۲ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضیان تایید نهایی شده شهر‌های بالا و کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند.


مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان  با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهر‌های استان اصفهان تا کنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است گفت: تا کنون قرارداد با سازنده برای بیش از ۳۵ هزار و ۹۰۰ واحد منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.