با انجام قرعه کشی رقابت‌های روز دوم مرحله مقدماتی گرند اسلم ووشی چین، حریفان ۴ نماینده مازندران مشخص شد.

دومین روز از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در وزن ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، باربد جباری ابتدا با جائه هون بائه از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت برتری مقابل جان سئو بائه حریف عنوان دار کره جنوبی به میدان می‌رود.

در سمت پایین جدول علیرضا حسین پور با قرعه استراحت رو به رو شده است و پس از آن با برنده دیدار روسیه و قزاقستان دیدار می‌کند.

در همین وزن، ابوالفضل زندی استراحت می‌کند و سپس با برنده دیدار چین و قزاقستان پیکار خواهد کرد. حسین پور و زندی در یک سمت جدول قرار دارند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز ابوالفضل عباسی، اسماعیل سهیلی از فرانسه را پیش روی خود می‌بیند.

در همین سمت جدول نیز میرهاشم حسینی با ایوان پاس از روسیه پیکار خواهد کرد.

امیرمحمد بخشی و امیرمحمد اشرافی دیگر تکواندوکاران کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم دیداری تمام ایرانی را در دور نخست برگزار می‌کنند.

امیررضا صادقیان نیز مقابل مین سونگ گانگ از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی شوخرات سالائف از ازبکستان حریف وی خواهد شد.

تاکنون متین رضایی، آرین سلیمی، ابوالفضل یعقوبی و مهران برخورداری جواز حضور در دور نهایی را کسب کرده اند و فردا نیز ملی پوشان این شانس دارند که تعداد صعودکنندگان را افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.