هیچگونه مجوز تغییر کاربری در اراضی شالیزاری صادر نمی‌شود.

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست مشترک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران و هیأت همراه با مدیرعامل و همکاران شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: اراضی شالیزاری خط قرمز برای تغییر کاربری است و هیچگونه مجوز تغییر کاربری در اراضی شالیزاری صادر نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه کارکرد درست شهرک‌های صنعتی می‌تواند مانع از تغییر کاربری اراضی کشاورزی شود، افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی باید متوازن باشد به طوری‌که مانع از فعالیت‌های کشاورزی نباشد.

امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در نشست مشترک با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به مساحت حدود دو هزار هکتار در استان داریم، گفت: ۲۷ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی در استان فعال است.

او افزود: ۱۷۰۰ هکتار از این زمین‌ها از منابع طبیعی و ملی است که باعث شده ۵۰ هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی مشغول فعالیت هستند.

امینی گفت: باتوجه به حجم بالای متقاضیان، زمین به اندازه کافی در شهرک‌های صنعتی وجود ندارد و نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز متقاضیان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: به دنبال توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم و نمی‌خواهیم شهرک جدید ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
جناب مدیر اگر خط قرمز میباشد لطفا در مسیر رفت آمد به اطراف خود را مشاهدن نماید اینها چگونه ویلا احداث و تفکیک نمودن حتی مجوز گرفتن نمی دانم حرف شما را قبول نمایم یا آنچیز را مشاهده می نمایم قبول نمایم
آخرین اخبار