در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«ما شیرین» روایت مادری که تنها پسرش در حادثه منا به شهادت می‌رسد

کارگردان سینما گفت: داستان فیلم سینمایی «ما شیرین» درباره مادری است که در یک جزیره زندگی می‌کند و اتفاقات بسیاری برای او رخ می‌دهد.

علی یاور کارگردانی سینما و تلویزیون درخصوص کار جدیدش گفت: این روز‌ها در مرحله پیش تولید فیلم سینمایی«ما شیرین» هستیم، این فیلم به تهیه کنندگی حسین رسولیان است.

وی ادامه داد: داستان فیلم درباره مادری است که در یک جزیره زندگی می‌کند و اتفاقات بسیاری برای او رخ می‌دهد و در سال‌هایی که در جزیره زندگی می‌کند همه خانواده خود را از دست می‌دهد و تنها پسر کوچکش زنده می‌ماند پس از سال‌ها پسر او به سفر حج می‌رود و در حادثه منا به شهادت می‌رسد.

یاور عنوان کرد: این روز‌ها در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با توجه به فیلمنامه ساخت دکور زمان گذشته را انجام می‌دهیم.

این کارگردان درباره اثر دیگرش که در جشنواره داکا یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های خاور میانه راه یافته توضیح داد: فیلم سینمایی «سم پاشی» به نویسندگی و کارگردانی علی یاور و تهیه کنندگی محمد علی سجادی در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره داکا در بخش سینمای جهان پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این جشنواره که از ۱۲ تا ۲۲ ژانویه در شهر داکا برگزار می‌شود در بین مهم‌ترین رویداد‌های سینمایی قاره آسیا و پنج رویداد مهم سینمایی خاورمیانه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بازیگران این فیلم که در ژانر درام اجتماعی ساخته شده امیر آقایی، امیر جعفری، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، نازلی رجب پور، هدیه بازوند، مهتاج نجومی، حامد وحید، محسن دلیخون، بهزاد هاشمی، سعید قلی زاده و مهدی ماهانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار