رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: با تلاش پزشکان یک دختر نوجوان سقوط کرده از یک ساختمان ۵ طبقه پس از ۲ ماه درمان به طور معجزه آسا از مرگ نجات یافت.

دکتر علی برادران رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: دختر نوجوانی که اوایل مهرماه امسال از طبقه پنجم یک ساختمان در کرج سقوط کرد که با توجه به شدت آسیب جسمی و فشار خون پایین امید به نجات وی بسیار کم بود.

وی ادامه داد: روند درمانی این دختر نوجوان بیش از ۲ ماه زمان برد و طی فرآیند درمانی بیش از ۱۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، بیهوشی و، آی سی یو، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، قلب و اورلوژی در درمان وی مشارکت داشتند.

برادران گفت: در این مدت ۱۰ مرحله جراحی روی قفسه سینه، شکم و هر چهار اندام بیمار انجام شد و در طول درمان به دلیل آسیب‌های شدید وارده به قسمت‌های مختلف بدن، بیمار دچار مشکلات فراوانی شد.

رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: در نهایت با لطف پروردگار و تلاش تیم پزشکی جان این دختر با شدیدترین تروما‌های ممکن نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

بیمارستان شهید مدنی کرج یکی از مهمترین مراکز تروما، حوادث و سوانح در استان البرز است که به طور متوسط ماهانه ۱۵ هزار نفر به ابن مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.