برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به خانواده شهدا ایثارگران و مجموعه کمیته امداد و بهزیستی ۹۳ پزشک و دندانپزشک جهادی در بندرعباس مستقر شدند.

 عطالله ناوکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: گروه‌های پزشکی جهادی از فردا پنجشنبه ۲۳ آذر تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه در مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس به مدت چهار روز به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات رایگان پزشکی ارئه می‌دهند.

عطالله ناوکی افزود: این طرح با حضور جهادی ۶۸ دندانپزشک و دستیار دندان پزشک، ۲ فوق تخصص و متخصص قلب، چهار فوق تخصص و متخصص زنان، چهار متخصص چشم پزشکی، ۲ متخصص داخلی، یک متخصص جراح، ۲ روانپزشک، ‏پرستار، داروساز، طب سنتی ایرانی، پزشک عمومی، مشاور و مامایی اجرا می‌شود.

وی گفت: در کنار جامعه ایثارگری، جامعه بهزستی و کمیته امداد و همچنین سایر اقشاری که مشکل درمانی دارند، نیز ویزیت و درمان رایگان می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان افزود: این برنامه در روز‌های پنجشنبه و جمعه ویژه جامعه ایثارگری شهرستان بندرعباس، روز شنبه جامعه ایثارگری رودان و میناب و روز یکشنبه نیز جامعه ایثارگی حاجی‌آباد، بندرلنگه و قشم است.

ناوکی گفت: همه جانبازان نخاغی و ۷۰ درصد زیر پوشش بنیاد شهید هرمزگان نیز به همراه خانواده‌هایشان در روز شنبه ۲۵ آذرماه به صورت کامل ویزیت و آزمایش می‌شوند.

این برنامه جهادی با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.