مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور بر لزوم انتقال زندان شهرستان مشگین‌شهر به خارج از محدوده شهری تاکید کرد.

ناصر محمدی امروز در بازدید از محل احداث زندان مشگین‌شهر و در دیدار با شهردار این شهرستان گفت: باید با استفاده از ظرفیت مولدسازی منابع، نسبت به انتقال زندان مشگین شهر به خارج از محدوده شهری و تکمیل زندان پارس آباد اقدام شود.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور همچنین با یادآوری مولدسازی منابع و وظایف قانونی استانداران و شهرداران در این خصوص افزود: از گام‌های مهم و موثر سازمان زندان‌ها اولویت دادن به مولدسازی و فروش زمین‌های مازاد از طریق تهاتر و مزایده است.

او همچنین در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز به آماده‌سازی زمین زندان مشگین‌شهر با تعیین کاربری توسط کمیسیون ماده پنج ، تفکیک و اجرای شبکه معابر، زیرسازی و جدول‌کشی آن توسط شهرداری تاکید و اظهار امیدواری کرد با تعامل مناسب مسئولان اجرایی استان، در آینده نزدیک شاهد تسریع در شروع این فرآیند باشیم.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل هم در این بازدید با تاکید بر لزوم انتقال زندان مشگین‌شهر به محدوده خارج شهر، شاخص‌های کارشناسی شده بر اساس استانداردهای لازم از لحاظ موقعیت جغرافیایی، امکانات زیرساختی و امنیتی زندان مشگین‌شهر را برشمرد و تعامل مسئولان اجرایی استان برای انتقال زندان مشگین‌شهر و تکمیل زندان پارس‌آباد مغان را خواستار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.