رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از امروز با ورود جبهه سرد به جو استان دما به صورت محسوس کاهش یافته و بارش برف در برخی شهر‌های استان آغاز شده است.

آقای امیدفر با بیان اینکه دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتی گراد در شهر‌های استان آذربایجان شرقی کاهش می‌یابد گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی و ایستگاه‌های هواشناسی هم اکنون بارش برف در هریس، چاراویماق، ورزقان، بستان آباد، سراب و اهر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان امروز شدت می‌گیرد اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در برخی شهر‌های استان بارش در این شهر‌ها به صورت باران و در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال افزایش بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر، وزش باد  نسبتا شدید، اختلال در تردد جاده‌ای و کولاک برف و یخبندان در نواحی سردسیر وجود دارد بر این اساس مردم باید از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.

آقای امیدفر ادامه داد: از امشب از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود و از عصر فردا با خروج این سامانه از جو آذربایجان شرقی جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار