ارائه خدمات به زوج‌ها با راه اندازی مرکز ناباروری در بیمارستان لار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی مرکز ناباروری در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.

 دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به راه اندازی کلینیک ناباروری سطح ۲ در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) این شهرستان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های تیم مدیریتی دکتر محسن سلمان‌پور رئیس دانشگاه، راه اندازی مرکز ناباروری در لارستان بود که نخستین فعالیت‌ها از پارسال کلید خورد.

او با اشاره به گام بعدی این هدف افزود: به همین منظور دکتر مریم غفوری متخصص زنان و زایمان شاغل در مرکز نیز جهت دریافت آموزش‌های لازم اعزام شد و اکنون مرکز ناباروری لارستان زیر نظر او راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در این مرکز خدماتی از جمله تشخیص علل ناباروری، نشان دار کردن زوجین در سامانه خدمات الکترونیک برای دریافت خدمات بیمه ای، خدمات آزمایشگاهی، درمان‌های دارویی و تلقیح داخل رحمی (آی یو آی) انجام می‌شود. 

آزادگان بیان کرد: در حال حاضر مرکز ناباروری لارستان تحت پوشش کامل بیمه و ۲ روز در هفته و در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه فعال بوده و پذیرای زوجین نابارور خواهد بود. 

موارد زیادی از ناباروری در این سطح قابل درمان بوده و در موارد نادری نیاز به ارجاع به مراکز سطح ۳، جهت دریافت خدمات انتقال جنین از جمله آی وی اف خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.