رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اعتبارات خوبی جهت محلات کم برخوردار شهر اختصاص می‌دهیم و روند تخصیص بودجه متوازن و عادلانه خواهد بود.

وحید نیک روش شامگاه سه شنبه در نشست مردمی اعضای شورا با اهالی کوی خواجه‌ها گفت: در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن در تمامی محلات تلاش شده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی افزود در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی در همین زمینه اختصاص خواهیم داد و رویکرد ما نگاه به محلات با اولویت محلات کم برخوردار است.

نیک روش اجرای گذر مرکز تحقیقات، بازگشایی گذر عمارت ملک و محله خواجه‌ها و پیگیری احداث جاده جدید از پارک ریشهر تا گذر مرکز تحقیقات را از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان در محلات جنوبی دانست.

وی با اشاره به رویکرد عمرانی شورای ششم در ابتدای ورود خود گفت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورا بود که در ۲ سال بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره برداری و تعیین تکلیف شد.

رئیس شورا افزود: اجرای گذر ۴۵ متری شهید گرد، تکمیل و بهره برداری تقاطع سردار شهید سلیمانی، افتتاح چرخ و فلک و تعیین سرمایه گذار فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

نیک روش خاطر نشان کرد: برای مرکز استان زیبا نیست که کوچه خاکی در آن باشد از همین رو در ۲ سال گذشته اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان جهت آسفالت کوچه و معابر شهر اختصاص داده شد و با فعال شدن کارخانه آسفالت توانستیم ۹۰ درصد کوچه و معابر آسفالت کنیم که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی کوچه‌های خاکی در منطقه یک آسفالت و در منطقه دو نیز تمام کوچه‌های خاکی در طرح تفصیلی آسفالت خواهند شد و از سال آینده پروژه روکش آسفالت معابر و خیابان‌های شروع می‌شود.

نیک روش توجه ویژه به توسعه فضای سبز شهری با اجرای پارک‌های در دست اجرا در جهت رسیدن به استاندارد‌های ملی، جمع آوری سگ‌های بلا صاحب و فعال شده کمپ نگهداری سگ‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت متوازن در هر ۲ بخش شهر و اختصاص ۹۰ میلیارد تومان جهت بازگشایی معابر در دو سال گذشته از دیگر اقدامات شورا و شهرداری برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.