برگزاری مانور زمستانه با حضور دستگاه های امداد و نجات جاده ای در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:از امروز همزمان با سراسر کشور ،مانور زمستانه با حضور دستگاه‌های امداد و نجات جاده ای در این استان آغاز شد.

  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت اظهار داشت: درقالب این طرح ۳۱ گشت راهداری با ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و ۳۳۰ نفر نیری راهدار آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای هستند.

وی در ادامه گفت:تنقیه پل ها ، ایمن سازی محورهای مو صلاتی ، خط کشی و نصب تابلو ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بصورت مستمر در محورهای مواصلاتی حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:۱۶ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش آماده خدمات رسانی به مسافرینی که در محورها نیاز به امداد رسانی دارند در نظر گرفته شده است.

کردبا بیان اینکه این اداره کل دوشادوش پلیس و دیگر دستگاه های مرتبط، برای ارائه خدمات به مردم در قالب رزمایش زمستانه فعالیت خواهد کرد.یاد آورشد:این مانور با حضور دستگاه های امدادی شامل ، اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پلیس راه ، مرکز فوریت های پزشکی ، هلال احمر و مدیریت ستاد بحران استانداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار