تاثیر شهید سلیمانی در نقش‌آفرینی امروز جبهه مقاومت + فیلم

سفیر ایران در سوریه در برنامه به افق فلسطین در مورد تاثیر شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نکاتی را بیان کرد.

حسین اکبری سفیر ایران در سوریه گفت: اگر رژیم صهیونیستی چند ماه دیگر هم جنگ را ادامه بدهد، مقاومت نیروی خود را از دست نمی‌دهد و همچنان موشک‌هایش را شلیک می‌کند.

جبهه مقاومت با اتکا به خداوند و پشتوانه‌ای که ایجاد کرده، وارد میدان شد؛ همان فرهنگی که شهید سلیمانی در منطقه به وجود آورد؛ او شناخت دقیقی از آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت و با شجاعت، آینده مقاومت را به خوبی پیش‌بینی کرده و ساز و کار و اندیشه‌ای که امروز در این جبهه می‌بینیم، مدیون اوست.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
افراط در مصرف عسل هم باعث دلزدگی می شود اینقدر از شهدا استفاده ابزاری نکنید شما که مملکت را به پوتین اجاره داده اید قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حماس که در استانه نابودیه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۱۱:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حماس در استانه نابودی نیست این شماها هستید که در استانه نابودی هستید. اسرائیل جز کشتن کودکان و زنان و خراب کردن خانه ها و بیمارستان ها هیچ دستاوردی تاکنون نداشته و نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این چیزها را می گذارید تا ما حسرت بخوریم و با خود بگویم که ایکاش امپراطوری ساسانیان هم شیرمردی چون او داشت که مملکت به ان وسعت را بدون هیچگونه مقاومتی تقدیم اعراب نمی کرد مخصوصا اعرابی که علوم و فنون جنگ را ما ایرانیان نمی دانستن و به عشق رفتن به بهشت و جمع اوری غنیمت جنگی جهاد می کردن بدرود