سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : پلیس در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه هشت گردنه استان، آماده خدمات‌رسانی است.

رزمایش طرح زمستانی نیرو‌های امدادی، خدماتی و انتظامی کرمانشاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

عبدالحسین زارع سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران، گفت: طرح زمستانی از امروز آغاز تا ۲۰ اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان این افتخار را دارد به صورت شبانه‌روزی در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه هشت گردنه استان (سه گردنه مصوب و پنج گردنه دارای اهمیت) آماده خدمات‌رسانی است.

سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه اولویت اول پلیس را در سه گردنه مصوب و پربرف استان؛ گردنه مله‌ماس در شهرستان سنقرو کلیایی، گردنه بیدسرخ در شهرستان کنگاور و گردنه قلاجه در حوزه شهرستان گیلانغرب توضیح داد و افزود: پلیس‌راه با ۱۰۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه‌روزی آمادگی انجام هرگونه خدمات را دارد.

وی با اشاره به آمار تصادفات در زمستان سال گذشته، تصریح کرد: از ۱۰۰درصد حوادث جاده‌ای زمستان سال گذشته هفت درصد حوادث مربوط به جان‌باختگان در این ایام بوده است.

زارع قالب تصادفات زمستان سال گذشته را از نوع واژگونی به علت لغزندگی جاده‌ها عنوان کرد و افزود: رانندگان باید در این ایام (۶ ماهه دوم سال) با توجه به شرایط با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای با اعتماد به پلیس توصیه‌ها را جدی بگیرند؛ از تردد غیرضروری در شرایط نامناسب جوی اجتناب کنند و اگر بنا بر ضرورت ناچار به تردد هستند حتما الزامات ترافیکی را رعایت کنند

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.