رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع در کشور هفته آینده به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد حاتمی روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش گفت: همایش ملی پیوند آموزش با جامعه در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه با هدف معرفی آخرین دستاورد‌های پژوهشی ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد سرتاسر کشور در حوزه علوم انسانی و زیرشاخه‌های حوزه آموزشی آن برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۰۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه، ۷۵ مقاله در سه سطح سخنرانی (۳۹ مقاله)، پوستر (۲۸ مقاله) و چاپ در مجموعه مقالات (هشت مقاله) مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با بیان اینکه حامی مالی همایش ۲ شرکت بزرگ معدنی واقع در شهرستان خواف هستند، گفت: مرکز آموزش خواف وابسته به این دانشگاه اکنون با ۹۰۰ دانشجو در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مکانیک و حسابداری مشغول تحصیل است.

به گفته وی، گستره علمی و پژوهشی این دانشگاه موجب جلب نظر واحد‌های صنعتی و معدنی شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه نیز گفت: نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در راستای تامین و به روزرسانی شایستگی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع، چالش‌ها و فرصت‌های همکاری موسسات و نهاد‌های آموزشی با جامعه، سازمان‌ها و نیز صنایع از محور‌های همایشپیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع است.

حسین رضایی افزود: همسوسازی برنامه‌های درسی و آموزشی موسسات و نهاد‌های آموزشی متناسب با نیاز‌های جامعه، سازمان‌ها و صنایع، ایجاد بستر لازم برای همکاری موسسات و نهاد‌های آموزشی با سازمان‌ها و صنایع به منظور ارتقای مهارت آموزی نیرو‌های انسانی، آموزش مجازی، یادگیری الکترونیکی، «متاورس» بستر مهارت آموزی نیرو‌های انسانی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع، نوبسترسازی و چندبسترسازی رشته‌های علمی در راستای پیوند آموزش با جامعه، مهاجرت رشته‌ای، مهارت‌آموزی و دانشکده‌های موضوعی از دیگر محور‌های همایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.