فرماندار ماهشهر در افتتاح اولین خانه مهارت مهندسی کوشا گفت: اشتغال آفرینی نیاز امروز جامعه می‌باشد، زیرا حرکت بر مبنای ابتکار و نوآوری اشتغال آفرینی می‌باشد.

 آئین افتتاح اولین خانه مهارت مهندسی کوشا با حضور فریدون بندری فرماندار شهرستان، جمعی از مدیران، کارآفرینان استان و شهرستان، دانشجویان رشته‌های مهندسی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان در تالار دا برگزار گردید.

 فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: اشتغال زایی یعنی حرکت در سطح، و آن چیزی که جامعه را رو به جلو حرکت می‌دهد اشتغال زایی نیست، چون اشتغال زایی جهش نمی‌یابد و امروزه جامعه نیاز به جهش دارد.

او ادامه داد: اشتغال آفرینی نیاز امروز جامعه است، زیرا حرکت بر مبنای ابتکار و نوآوری اشتغال آفرینی می‌باشد و این مجموعه آن را بوجود آورده که نیاز جامعه امروزی را در شهرستان برمی‌گیرد.

بندری می گوید: اشتغال آفرینی نه فقط در حوزه صنعت و پتروشیمی بلکه در تمام حوزه‌های هنری فرهنگی ورزشی باید انجام گردد و نمونه‌هایی از این اشتغال آفرینی را در سال گذشته در حوزه هنری با کسب مقام دیدیم که مایه افتخار ماست از ظرفیت‌های استفاده شده در شهرستان به مقام عالی رسیدند.

برچسب ها: اشتغالزایی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.