فرماندار کوهبنان از برگزاری همایش بزرگداشت محمود روح الامینی پدر علم مردم شناسی ایران در ۱۷ اسفند ماه درکوهبنان خبر داد.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی کوهبنان به ریاست فرماندار و سایر اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرماندار کوهبنان گفت: همایش بزرگداشت دکتر محمود روح الامینی پدر علم مردم شناسی ایران در ۱۷ اسفند ماه با حضور چهره‌های ماندگار و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی کشور، استان و شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

وی خواستار بازسازی منزل مسکونی محمود روح الامینی پدر مردم شناسی ایران و استفاده از ظرفیت این فضا بعنوان موزه مردم شناسی شد.

وی افزود: بحث شهرشناسی و جامعه شناسی به دموکراسی و حضور در انتخابات بر می‌گردد در حالی که مردم با حضور در این صحنه ملی مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی ادامه داد: مشارکت باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را برای کمرنگ کردن انتخابات خنثی و بار دیگر پشتیبانی مردم را از انقلاب به دنیا نشان خواهد داد.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه ریزی‌هاست و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. 

وی تاکید کرد: مجلس پایگاه اساسی نظام و مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مظهر اراده ملی است اینجاست که دشمن از ماه‌ها قبل با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در شبکه‌ها و فضای مجازی در صدد تخریب برآمده است.

 

در این جلسه رسیدگی به وضعیت بیمارستان، تعیین تلکیف غسالخانه قدیم و تعیین تکلیف سگ‌های بلا صاحب مطالبی مطرح شد.

برچسب ها: مردم شناسی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار