فرماندار میبد گفت: فرایند احیاء فولاد میبد از بهمن امسال آغاز می‌شود.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد در بازدید از کارخانه فولاد میبد که معاون وزیر صمت و رئیس هئیت عامل ایمیدرو به همراه مدیرعامل چادرملوی اردکان نیز حضور داشتند، گفت: قرار شد ۲۵ هکتار از مجموعه ۲۲۷ هکتاری فولاد در اختیار چادرملو قرار بگیرد و سرمایه گذاری برای تولید ۳۰۰ هزار تن نورد یعنی میلگیرد آجدار و ساده درسال انجام شود.

او با بیان اینکه مناقصه بین شرکت‌ها با استاندارد‌های جهانی انجام می‌شود، افزود: تا بهمن امسال عملیات اجرایی در فولاد میبد آغاز و سرمایه گذاری در سال اول ۸۰ درصد، سال دوم ۹۰ درصد و درسال سوم به صدرصد ظرفیت تولید نورد در فولاد میبد می‌رسد.

فرماندار میبد تصریح کرد: مجموع سرمایه گذاری در فولاد میبد ۵۱ میلیون یورو است و برق، گاز و آب هم از ظرفیت موجود فولاد میبد استفاده می‌شود.

سجادی پور با اشاره به سهم ۴۶ درصدی ایمیدرو در فولاد میبد هم گفت: براساس مصوبه سفر اول رئیس جمهور به استان، ایمیدرو موظف است با هماهنگی چادرملو نسبت به سرمایه گذاری و راه اندازی و تکمیل فرایند تولید اقدام کند.

او خاطرنشان کرد: به دستور معاون وزیر صمت، مدیرعامل فولاد میبد و نماینده فولاد ایران، موظف شدند ظرف یک ماه آینده به صورت جداگانه راهکار لازم را برای استفاده از ظرفیت کوره بلند فولاد میبد ارائه کنند تا نسبت به راه اندازی آن هم اقدام شود.

برچسب ها: فولاد ، میلگرد آجدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.