نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همت دانشجویان این واحد برپا شد.

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و واحد رشت در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با موضوع «صنایع خلاق» و به همت حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به مدت دو هفته در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد. 

رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: با توجه به ضرورت توسعه فرهنگ و کارآفرینی با اتکا به تولیدات دانشجویی و جریان داشتن فضای ایده پردازی و ایده پروری در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور، رویداد‌ها و بازارچه‌های دانشجویی صنایع خلاق در سطح واحد‌های دانشگاهی استان گیلان و رشت برگزار خواهد شد.

 دوستار تاکید کرد: بازارچه‌های دانشجویی صنایع خلاق با بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های دانشگاه، استادان و فعالان حوزه زیست بوم فناوری با هماهنگی حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان گیلان، برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد ۲۴ کانون دانشجویی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری مشغول فعالیت می‌باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: این نمایشگاه با ۱۶ غرفه بمدت دو هفته برگزار خواهد شد که دانشجویان محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش و فروش می‌گذارند.

برچسب ها: صنایع دستی ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.