بایدن:

آمریکا به حمایت از اسرائیل تا شکست حماس ادامه می‌دهد

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت: ما به حمایت نظامی از اسرائیل تا خلاص شدن از شر حماس ادامه می‌دهیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت: ما به حمایت نظامی از اسرائیل تا خلاص شدن از شر حماس ادامه می‌دهیم. من ساعت‌های زیادی را با قطری‌ها، مصری‌ها و اسرائیلی‌ها گذراندم تا آزادی گروگان‌ها را تضمین کنم.

وی درباره افزایش تصاعدی شمار قربانیان غیرنظامی حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه هشدار داد: اسرائیل باید مراقب باشد، زیرا افکار عمومی جهانی ممکن است یک شبه تغییر کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین افزود: ما موفق شدیم بیش از ۱۰۰ گروگان را از غزه بیرون بیاوریم و تا زمانی که همه را برگردانیم دست از کار نمی‌کشیم.

بامداد یکشنبه بود که وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که فروش اضطراری ۱۴ هزار گلوله تانک به ارزش بیش از ۱۰۶ میلیون دلار به رژیم صهیونیستی را تایید کرده است. 

پیش از آن نیز دولت آمریکا در ادامه حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی، پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
استفاده از سلاح سمی آمریکایی در جنوب لبنان
یک رسانه آمریکایی بعد از انجام تحقیقات مربوطه فاش کرد که اسرائیل در چندین حمله خود به جنوب لبنان از بمب‌های فسفری ممنوعه که توسط آمریکا تولید شده‌اند استفاده کرده است.

در پی انتشار مستندات زیادی که مربوط به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های فسفری در حملات خود علیه جنوب لبنان است، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد اسرائیل در حمله به جنوب لبنان از بمب‌های فسفری آمریکایی استفاده کرده است.

تحقیقات انجام شده توسط روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نشان می‌دهد که اسرائیل از فسفر سفید تولید ‌شده توسط آمریکا در حمله به لبنان در ماه اکتبر استفاده کرده که دست کم منجر به زخمی شدن ۹ غیرنظامی شد.

این رسانه آمریکایی گزارش داد، تحقیق درباره قطعات گلوله‌های توپخانه‌ای شلیک شده از سوی اسرائیل به منطقه الظهیره در مرز با لبنان نشان می‌دهد کدهای مربوط به مهمات ارتش آمریکا روی پوسته‌های آنها بوده است و به معنای آن است که این سلاح‌ها توسط آمریکا تولید شده‌اند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان تسلیحاتی تاکید کردند که رنگ سبز روشن و نشانه‌های دیگر روی گلوله‌های توپخانه‌ای که اسرائیل به سمت لبنان شلیک کرده نشان می‌دهد که در این حملات از فسفر سفید استفاده شده است.

پیش از این سازمان عفو بین‌الملل نیز اعلام کرد که ارتش اسرائیل در حملات خود به مناطق جنوبی لبنان از فسفر سفید استفاده می‌کند که به معنای جنایت جنگی است.

این سازمان بین‌المللی گزارش داد که باید تحقیقات لازم درباره حمله اسرائیل به جنوب لبنان در روز ۱۶ اکتبر که به مثابه جنایت جنگی بود انجام شود؛ زیرا در این حمله کورکورانه دست کم ۶ غیرنظامی آسیب دیدند. تحقیقات ما نشان می‌دهد که اسرائیل در این حملات از سلاح سمی فسفر سفید استفاده کرده است.

در گزارشی که کارشناسان سازمان عفو بین‌الملل تهیه کرده‌اند آمده است که تصاویر و ویدئوهای مربوط به حملات اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان نشان می‌دهد که این رژیم از ۱۰ تا ۱۶ اکتبر در حملاتی که به این مناطق انجام داده از فسفر سفید استفاده کرده است.

فسفر سفید ماده‌ای سمی است که به گوشت نفوذ می‌کند و پوست و گوشت را می‌سوزاند و از بین می‌برد. همچنین استنشاق طولانی مدت آن موجب ایجاد زخم‌های شدید در دهان می‌شود و استخوان فک را می‌شکند. استنشاق کوتاه مدت این ماده نیز موجب آسیب جدی به ریه‌ها و نای می‌شود.

فسفر سفید یک سلاح آتش‌زاست که هنگام سوختن دود غلیظی از آن بلند می‌شود و ارتش‌ها برای استتار نیروهای خود از این دود استفاده می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ما کارآمدترین آدمکش‌های روی زمین هستیم! | ویدئو

نویسنده آمریکایی می‌گوید کشورش با همدستی تل‌آویو در حال کشتار کسانی در غزه هستند که زندگی زیر ظلم را برنتابیدند.

همشهری آنلاین: در پی بالا گرفتن انتقادها از کاخ سفید در آمریکا، کریس هجز نویسنده آمریکایی نویسنده آمریکایی با اشاره به اینکه دولت آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در قتل عام امروز غزه، تمام تظاهر خود به ماموریت تمدن‎سازی را کنار گذاشته است.

هجز می‌گوید: «ما در حال کشتار عده‌ای در غزه هستیم که زندگی زیر ظلم را برنتابیدند. ما بی‌رحم‌ترین و کارآمدترین آدمکش‌های روی زمین هستیم!»
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکاراز 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
جو بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در غزه بوده است.
ارتش اسرائیل، ارتش آمریکا، هر دو در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه از سال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقص قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه از هفتم اکتبر به شمار می‌رود. مقامات صهیونیست اذعان دارند اگر کمک‌های تسلیحاتی فعلی واشنگتن به این رژیم نبود، تل آویو توانایی ادامه دادن جنگ غزه را نداشت. با این حال، این موضوع با انتقاداتی در داخل آمریکا همراه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به خواست خداوند وتوی مقاومت بسیار قوی‌تر از وتوی آمریکا خواهد بود و او و اذنابش را پشیمان خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
چرا نیروهای منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از آلبانی فرار می‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار از سال 1917 تاکنون رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بهتر است که جو بایدن با متحدانش شبانه از عراق وسوریه وفلسطین اشغالی ودریای مدیترانه فرار کرده تا برای خود ودوستانش هزینه نتراشد شماها دیگر در اینطرف دنیا آبرو واعتباری ندارید چون صهیونیسم وحیوان صفت هستید واز بشریت چیزی نمی فهمید این بهترین راه به زبان انسانی وبشری است وگرنه اگر از راه خودتان استفاده شود بیچاره وپُرهزینه میشوید بروید بروید بروید
آخرین اخبار