مجری برنامه‌های سحرگاهی ماه رمضان گفت: «به افق فلسطین» حرص شبکه‌های فارسی‌زبان معاند را درآورد و آن‌ها فکر نمی‌کردند که ما هم وسط میدان جنگ خبرنگار می‌فرستیم.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحرگاهی ماه رمضان در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق به روایت‌های دست اول برنامه در بیان حق‌طلبی جنایات صهیونیست‌ها پرداخت و گفت: «به افق فلسطین» به تنهایی جبهه‌دار و علمدار حرکت بزرگ رسانه‌ای است. الان حسن عظیم‌زاده به طور زنده از شهادت پیرمرد هشتاد ساله، حملات هوایی و ... سخن می‌گوید. 

جمشیدی ادامه داد: این برنامه کاری کرد که از ساعت ۲۰:۰۰ هر شب موج علاقه‌مندی آدم‌های صاحب دل و صاحب حق بر روی شبکه افق قرار گیرد. اگر هم از مرکز سنجش سازمان صداوسیما بپرسید قطعاً می‌گویند خیلی‌ها «به افق فلسطین» را نگاه می‌کنند. دعوت شما از رنگین‌کمانی از سلیقه‌های مختلف سیاسی این نتیجه را به مردم داد، که امروز غزه یک حقیقت مطلق و عریان است. شما آدم‌هایی را دیدید، که اگرچه در حالت عادی سوء‌گیری‌های سیاسی‌شان بهم نمی‌خورد، ولی در غزه باهم به اتفاق‌نظر رسیدند.

این مجری کلامش را با مقدمه‌ای از فریدون مشیری آغاز کرد و گفت: صحبت از پژمردن یک برگ نیست. وای! جنگل را بیابان می‌کنند. دستِ خون‌آلود را در پیش چشم خلق پنهان می‌کنند. هیچ حیوانی به حیوانی نمی‌دارد روا، آنچه این نامردمان با جان انسان می‌کنند. از سال‌های قبل درباره غم غزه صحبت شده است و تا الان یعنی طوفان الاقصی زمان زیادی گذشته است.

 وی با بیان اینکه برنامه «به افق فلسطین» لجِ بعضی از شبکه‌های فارسی‌زبان معاند را درآورد و این رسانه‌ها فکر نمی‌کردند ما هم وسط میدان خبرنگار می‌فرستیم، گفت: ما اینجا فقط داخل استودیو ننشسته‌ایم؛ بلکه یک عده در خط مقدم در حال جنگیدن هستند. وقتی این روایت فتح دستمان هست، چرا مجریان دیگر اینکار را نکنند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
هر برنامه ای که پخش می کنند شما مدام بلد هستید یک جوری گره بزنید به مشکلات اقتصادی کشور خودمان خوب اگر نگویید که حقوق کارگر م کارمند کم است و اختلاس و هزار جور گرفتاری دیگر هست ما خودمان کور هستیم نمی بینم مردم بیچاره را دارند می کشند و به زور از خانه و زندگیشان بیرون می کنند آقا یا خانم محترم خوب است من بیایم به زور تو و خانواده آن را از خانه و سرزمینت بیرون کنم بفرستم کانادا پول هم بدهم راحت زندگی کنی بیچاره تا ابد مهاجر و بدبخت هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اقا مردم ایران پول این دو میلیون فلسطینی میدن مهاجرت کنند برن کانادا بهترین زندگی کنند
مسولین یکم فکر کشور ایران و مردم باشن از تحریم و درگیری با جهان خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مردم ملت خودمان براثرفقرواختلاس متعدد دررنج بدبختیه ان وقت اینا چسبیدن به فلسطین "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
این مجری چی میگه واقعااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کاش برنامه ای به نام به افق کارگر و کامند با حقوق 7 میلیون وجود داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مگه بیننده ای هم داره؟
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نه تنها نقشه آمریکا و اسرائیل در تفرقه افکنی بین گروه های مقاومت با شکست کامل روبرو رشده است بلکه هرچه بحران غزه تداوم بیشتری می یابد شاهد افزایش اتحاد بیشتر بین گروههای مقاومت و حتی جذب بیشتر ملتها و دولتها به سمت لزوم مقاومت و نابودی اسرائیل را شاهد هستیم. طولانی شدن جنگ در غزه قطعا موجب انزوای کامل آمریکا و اسرائیل در عرصه بین المللی می شود و تو خالی بودن شعارهای آزادی بیان و حقوق بشری اروپائیان وغربی ها را رسوا خواهد ساخت. زمان به ضرر اسرائیل در حال سپری شدن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مشکلات این آقا درست شد؟