رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: دانشگاه و شورا نباید جدا از هم باشند و شورای شهر در دفاع از سلامت مردم، بر عهد خود مصمم است.

مسعود نوریان‌اردکانی رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در جمع دانشجویان گفت: دانشگاه باید مدیرآفرین، سرنوشت‌ساز و نقش مهمی در آموزش، تولید و ترویج علم و پرورش نسلی خلاق دارا باشد.

او با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسائل و مشکلات شهری را با نگاه علمی حل و فصل کند؛ خاطر نشان کرد: به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها می‌توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و از این طریق به اهداف مهمی، چون کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، کاهش مشکلات شهری و همچنین مدیریت صحیح‌تر این شهر مهاجر‌پذیر دست یابیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به واکنش شورا در پی برخی تصمیمات گذشته که قصد داشت سلامت مردم و منطقه را به مخاطره اندازد، بیان داشت: شورای شهر همچنان وفادار به مردم و بر تصمیم و اراده قبلی خود در مقابل برخی شیطنت‌ها می‌باشد.

نوریان‌اردکانی تصریح کرد: کنترل آلایندگی‌ها و سلامت جزو مطالبات جدی بوده و اصلاح فرایند‌های واحد‌های آلاینده مورد انتظار است، ولی استفاده ابزاری از آن برای این ایام و موج‌سواری از این موضوع به‌ویژه از سوی برخی افراد قابل تامل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.