تحویل۵۰ دستگاه کانتینر محموله لجستیکی در پایانه کانتینری جنوب- خط

مدیرعامل کشتیرانی جنوب-خط ایران گفت: ۵۰ دستگاه کانتینر محموله لجستیکی در پایانه کانتینری شرکت کشتیرانی جنوب-خط ایران در بندرعباس تحویل شده است.

عبدالناصر نیازی مدیرعامل کشتیرانی جنوب-خط ایران با اشاره به استراتژی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تبدیل شدن به یک شرکت حمل‌و‌نقل چندوجهی گفت: برای دستیابی به این هدف، مجموعه اقدامات گسترده‌ای از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حال برنامه ریزی است و در این راستا، به تازگی ۵۰ دستگاه کانتینر محموله لجستیکی در پایانه کانتینری شرکت کشتیرانی جنوب-خط ایران در بندرعباس تحویل شده است.

او افزود: این محموله صادراتی متعلق به بخش خصوصی، از سوی شرکت کشتیرانی جنوب- خط ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از مرکز کشور تا مقصد صادراتی خود حمل شده است.

نیازی گفت: کل فرآیند از تحویل کانتینر خالی به صاحب کالا تا حمل ریلی به محوطه پایانه در بندرعباس و سپس حمل به شناور گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این بندر تا رسیدن به مقصد، طی یک عملیات لجستیکی با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل کشتیرانی جنوب-خط ایران یکی از ویژگی‌های ترمینال کانتینری این شرکت در بندر شهید رجایی بندرعباس را مجهز بودن به دو و نیم کیلومتر ریل دانست و افزود: با توجه به امکانات موجود در اختیار کشتیرانی جنوب-خط ایران، مقرر شده که شرکت بخش خصوصی صاحب ۵۰ دستگاه کانتینر، حجم بار صادراتی و وارداتی خود را در این مسیر تا هزار دستگاه در ماه افزایش دهد.

او گفت: با اضافه شدن شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به فرآیند یاد شده، شاهد چرخه لجستیکی کامل صادرات و واردات هزاران کانتینر کالا در سال خواهیم بود.

شرکت کشتیرانی جنوب-خط ایران دارای بزرگترین پایانه حمل‌و‌نقلی کشور در بندر شهید رجایی به وسعت ۵۷ هکتار مجهز به ریل و سوله است که در آن تمام مراحل فرآیند حمل‌و‌نقل انواع کالا انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار