مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت: میامی یکی از شهرستان‌های محروم در استان سمنان است که در بسیاری از شاخص‌ها به ویژه فضا‌های آموزشی نیازمند توسعه است.

مجید قنبریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت:  امسال پس از اجرای این طرح، مدرسه ابتدایی ابن‌یمین پسرانه و بیت المقدس دخترانه فعالیت خود را آغاز کردند و به این ترتیب، طرح جداسازی ۱۶۰ دانش آموز پسر و دختر در مقطع ابتدایی پس از سال‌ها در روستای فرومد این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان روستای ابراهیم‌آباد هر روز برای تحصیل با سرویس شخصی به شهر میامی عزیمت می‌کردند، ابراز کرد: امسال برای طی این مسافت ۱۰ کیلومتری به کمک خیران وسیله نقلیه تامین و دغدغه چندین ساله والدین دانش‌آموزان رفع شد.

وی از ساخت مدرسه ۶ کلاسه میرزای شیرازی در روستای نردین خبر داد و گفت: مدرسه یک کلاسه میثم نیز در روستای شریف آباد بهره‌برداری شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی با اشاره به ساخت نمازخانه مدرسه روستای کلاته اسد، اظهار کرد: زمین چمن ۲ مدرسه برکت روستای محمدآباد و مدرسه بهشتی شهر رضوان در راستای اجرای «طرح شهید سلیمانی» بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۰ بسته نوشت‌افزار ایرانی از ابتدای سال تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان میامی توزیع شد، ابراز کرد: ارزش هر بسته نوشت افزار اهدایی پنج میلیون ریال بود.

قنبریان با بیان اینکه امسال ۱۰ هزار مترمربع از محوطه ۶ مدرسه شهرستان توسط پیمانکاران آسفالت شد، اظهار کرد: ۱۳ مدرسه که نیاز به تعمیرات ضروری داشت، به اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس معرفی و در راستای اجرای این طرح قراردادی حدود ۱۲ میلیارد ریال منعقد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی ادامه داد: ۲ میلیارد ریال برای زیباسازی و مرمت ۱۳ مدرسه این شهرستان در راستای اجرای «طرح شهید عجمیان» تابستان امسال هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.