نمایشگاه دائمی مد و لباس در شیراز برپا می‌شود

استاندار فارس خواستار برندسازی محصولات با کیفیت و نشان‌دهنده فرهنگ اسلامی ایرانی شد و از برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی در شهرستان‌های استان خبر داد.

سی‌امین قرارگاه عفاف و حجاب استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در شیراز برگزار شد.

 استاندار فارس در این جلسه بر برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی مد و لباس در شهرستان‌های استان تأکید کرد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی مد اسلامی در سال آینده و مقارن با روز شیراز به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار خواهد شد. همه دستگاه‌ها همکاری کنند تا این جشنواره فرهنگی به نحو احسن و شایسته نام استان فارس برگزار شود.

محمدهادی ایمانیه تصریح کرد: نهضت برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی در دستگاه‌های دولتی با حمایت‌های مالی و تخفیف‌های قابل توجه ویژه پرسنل خود، ایجاد شود.

او در بخش دیگر سخنان خود به اعیاد پرخیر و برکت میلاد ائمه اطهار (ع) در ماه‌های آتی اشاره کرد و گفت: باید از فرصت پر برکت میلاد معصومین (ع) و برگزاری جشن‌های متناسب با این ایام استفاده کرد.

ایمانیه در ادامه سخنان خود بر ضرورت ارتباط دستگاه‌های فرهنگی و گردشگری با مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌های دسترسی به جوانان و نوجوانان استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان است.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات ایجابی انجام شده در استان تاکید کرد و افزود: کار‌های ایجابی باید به دست گروه‌های مردمی قوی سپرده شود؛ سمن‌های با انگیزه و قوی شناسایی شود و چگونگی حمایت از آنان در قالب بسته‌های حمایتی بررسی شود و همچنین وظایف دستگاه‌های مختلف نسبت به ایشان نیز بررسی و مطرح شود.

او در پایان سخنان خود خواستار برندسازی پوشاک تولیدی استان شد و تصریح کرد: کیفیت، قیمت، رعایت فرهنگ اسلامی و ایرانی و توجه بر سلیقه مخاطب را هدف گیری شود و از بخش خصوصی با ارائه بسته‌های حمایتی پشتیبانی شود تا برترین برند‌های پوشاک اسلامی استان در سراسر کشور مطرح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار