رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان که در وهله نخست زمین به آنها واگذار شده است، در دریافت پروانه ساختمانی خود شتاب کنند.

محسن برزویی گفت: متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و طی مدت زمان مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این متقاضیان باید در مدت یک هفته پروانه ساخت گرفته و در بازه زمانی یک ماهه پی ریزی بنا را اجرا کنند، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می شود.

برزویی گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در صورت تاخیر در انجام مراحل دریافت پروانه ساختمانی و اجرای پی ریزی در نوبت بعدی قرار می گیرند.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: سه سایت نهضت ملی مسکن در شهر سبزوار مشخص شده و فرایند آماده‌سازی آنها در حال اجراست.

برزویی افزود: این سایت ها شامل طرح ۴۹۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام شهید مهدی موحدنیا ، سایت ۲۱ هکتاری به نام شهید ناصرالدین باغانی و سایت ۱۱۴ هکتاری به نام شهید مهدی ناصری در ضلع شرقی "توحیدشهر" سبزوار قرار دارد که واحدهای آن به صورت تلفیق گروه‌ساخت و انبوه‌ساز ایجاد می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: مقدمات آماده سازی زیرساخت سایت ۱۱۴ هکتاری و ۲۱ هکتاری سبزوار نیز در حال انجام است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.