از عوامل اجرایی و کارشناسان برنامه تلویزیونی آبروی عالم و هیات امنای بازار مظفریه تبریز به خاطر همکاری در تولید این برنامه تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و کارشناسان برنامه تلویزیونی آبروی عالم در تبریز تغییر رویکرد صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پخش مراسم عزاداری شهرستان‌ها و حتی روستا‌ها را قابل تحسین خواند و این اقدام را اثرگذارتر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه امسال شبکه سهند در انعکاس برنامه‌های ماه محرم سنگ تمام گذاشت افزود: برنامه آبروی عالم هم قابل تقدیر بود و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از این برنامه ابراز رضایت کردند.

وی خطاب به دست اندرکاران برگزاری و انعکاس عزاداری‌های حسینی گفت: مدال نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را قدر بدانید چرا که هر کس این مدال را دارد در واقع همه چیز دارد و دنیا و آخرت او آباد است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم گفت: امسال ۳۲۷ ساعت برنامه در موضوع محرم و صفر از شبکه سهند پخش شد که مورد اقبال مخاطبان واقع شد و ۱۲۵ ساعت آن به برنامه‌های اربعین حسینی مربوط بود.

رضایی افزود: در این ایام به صورت میانگین ۳۰ درصد برنامه‌های پخش شده از صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی به موضوع محرم اختصاص داشت.

آبروی عالم  عنوان مجموعه تلویزیونی در راستای احیای سنت‌ها و سبک‌های عزاداری آذربایجان، استعدادسنجی در حوزه مداحی و ادبیات عاشورایی بود که در ۴۶ قسمت تهیه و در ایام محرم و صفر از شبکه سهند پخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.